The blogging has landed

Velkommen til Whisky og strikketøy, den nylig opprettede bloggen til yours truly.

Såh. Blogginnlegg. Jeg har ingen ide om hva jeg skal skrive, men båten blir til mens man ror.

Jeg kan jo begynne med å presisere at denne bloggen, tross sin tittel, ikke kommer til å handle kun om whisky og strikketøy. Jeg er glad i å drikke whisky, men ikke spesielt kunnskapsrik (ennå), og vet ikke helt om jeg med rette kan kalle meg whiskyentusiast. Jeg er veldig glad i å strikke – grensen mellom hobby og besettelse kan i blant være svært tynn, og jeg krysser den stadig – men jeg vil ikke prøve å etablere en privat Ravelry her. (Kudos hvis du forstår, helt i orden hvis ikke.) Fra tid til annen hender det at jeg strikker og drikker whisky samtidig, beviset på at mennesket ikke er i stand til å lære av sine tidligere feiltrinn.

Denne bloggen vil imidlertid ha noen klare mål: Å dempe den lammende prestasjonsangsten som i flere år har hindret meg fra å skrive noe som helst. Å spre ordet om ting jeg liker (har blant annnet planer om å pushe alle mine favoritt-webcomics for det jeg er verdt). Å dele mine tanker om stort og smått i det håp at det kanskje kan være til verdi for noen andre enn meg selv. Vi får se hvordan det går med det prosjektet.
Men nå nærmer det seg midnatt en lørdagskveld etter det som har vært en veldig fin lørdag, whiskyen og strikketøyet venter og jeg planlegger å runde av dagen med en episode Futurama. To all a good night!

3 kommentarer (+add yours?)

  1. Sina
    Mar 11, 2012 @ 01:15:37

    Søte!!
    At du har hatt skrivesperre er jo helt merkelig. Du har et livlig språk som får meg til å smile. Hvis du fortsetter sånn, må jeg løpe opp trappa og klemme deg titt og ofte, merker jeg.🙂 Liker at du legger ut stuff som er gøy å lese. Takk takk. Jeg har ikke fulgt med på noen sin blogg noen gang før, men din er nok vært å titte innom, merker jeg.

    Svar

  2. gonzotrooper
    Mar 12, 2012 @ 13:41:00

    Venter spent på den alltid vanskelige andreposten…

    Svar

  3. whiskyogstrikketoy
    Mar 12, 2012 @ 14:28:15

    Sina: Aaawww… Tusen takk, kjære deg! Så utrolig hyggelig at du synes det. Du skal få noen klemmer på onsdag, hvis vi ikke sees før.

    Mr. Gonzotrooper: Andreposten er nå publisert, og ja, det er vanskelig.😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

Milladamens liv

Hvem slapp henne ut?

Fra ord til bok

To forfattere om bok nummer to

Polkadotviking

handmade everyday luxury

Elsespelse

about knitting and Star Trek and other stuff

Bury my Boots at Hurgadah

Have keyboard, will ramble

